Des del 1993 programem com a viatge de fi d'estudis una estada d'una setmana a Suïssa, i alguns any també a Alemanya.

Aquí teni el viatge d'aquest any. Disfrutarem força...

S'HA DE PORTAR:

La maleta amb:

La roba, els estris de neteja personal i dues tovalloles. Sabates de recanvi. NO s'ha de portar sac de dormir ni llençols. La roba cal que sigui còmoda, i apropiada per a un "temps primaveral".

Una bossa petita o motxilla petita amb:
Un dinar amb beguda i un petit berenar (pel viatge d'anada).Un ganivet de taula (de punta rodona). Un tovalló de roba.
Jersei, per si fa fresca els vespres.
El paraigua i un impermeable. La màquina de fotos i aparell de música (si se'n porta).
Cal portar també roba d'abric per a les pujades a les muntanyes (anorac, jersei gruixut,...).
La cartera amb:

Original del DNI i els diners "de butxaca" pel viatge.

Com rebre informació durant el viatge de com va tot:
Els mestres telefonarem cada dia a l'escola i cada nit que puguem penjarem notícies al bloc de l'escola. Porterm un mòbil al que ens podeu telefonar, tan sols per EMERGÈNCIES.